Pagina's

Over mijn Blog

Op 1 november 2012 startte mijn reis naar de onbekende oorden van het Web 2.0 Op dit blog vertel ik over mijn ervaringen, dit alles in verhouding tot een veilig plekje dicht bij huis: het Speckhok. Net als in real-life reizen zie ik nieuwe, interessante dingen én ontmoet ik mensen. Ik word uitgedaagd, leer en probeer ook anderen enthousiast te maken. Anno 2015 verdiep ik me in mediawijsheid

zaterdag 4 mei 2013

Blog en tijd


"TIJD"

Dit voorjaar heb ik nog weinig tijd door kunnen brengen in onze pergola. Gezin, huis(houden), werk, familie, vrijwilligerswerk vragen aandacht en tussendoor vind ik krant, social media en boeken ook lekker om te verpozen. Mijn laatste boek vond ik in de bieb, zomaar.

"Daar draait in feite alles om. Tijd zat, tijd te kort, op tijd zijn, tijd van leven, tijd van komen en gaan, tijdgeest, plaatselijke tijd, tijd verschil, tijd." Niet mijn woorden, maar woorden geschreven door Martin Bril in zijn bundel columns en berichten Het evenwicht, Ineens kanker. Een boek, dat enorm bij mij binnen kwam. 

Mits chronologisch gelezen, want natuurlijk zapte ik even door naar het einde, het einde wat ik wist dat zou komen, want Martin overleed in 2009 aan kanker. Wil je deze bundel verhalen echt recht aan doen? Lees het dan van voor naar achter voor de volle impact. De reislustige columnist, schrijver van dagelijkse dingen en bedenker van het begrip rokjesdag. 

Nog iets Web2.0-achtigs bij dit bericht: Op 22 april 2009 overlijdt Martin Bril en wordt op 23 april 2009 lid van Facebook ...
Voorjaars bloeier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten